Scroll Top
Povestea brandului „FASHION HOUSE Outlet Centre”. Putem cu toții contribui la o lume mai curată și mai aerisită, limitând cât se poate de mult risipa.

„Pe cine nu încântă să cumpere branduri de calitate la prețuri de producător? Nu e nevoie să cheltuiești sume mari de bani pentru a deține articole vestimentare de brand și a putea construi ținute elegante, stilate, ca la carte”,                        ne spune doamna Mia Deaconu, Head of Marketing – FASHION HOUSE Group, în interviul pe care a avut amabilitatea să ni-l acorde.

 

1. Vă rugam să ne faceți cunoscuta «povestea brandului dvs.» din perspectiva stilului de viață sănătos, pe care îl propuneți.

Este cunoscut faptul că industria de fashion este unul din marii poluatori ai planetei, iar segmentul de retail de outlet vine în sprijinul industriei pentru a limita aceste efecte cât se poate de mult. Magazinele outlet au rolul de a lichida stocurile în exces ale marilor producători de mărci de haine, accesorii, încălțăminte, prin elimnarea surplusul de marfă ale unor mărci foarte cunoscute la preturi foarte accesibile.

2. Care sunt atuurile care fac să fiți luați în considerare, atunci când un client vrea să achitioneze produsul dvs?

Dorință consumatorilor, mai ales în aceste zile în care puterea de cumpărare a scăzut, este să aibă acces la produse de calitate, la preturi avantajoase tot timpul anului. Magazinele din centrele noastre outlet vând produse originale, de la mărci internaționale și locale binecunoscute, cu reduceri de până la -70% sau chiar mai mari, pe tot parcursul anului. Avantajul cumpărăturilor făcute în outlet este că poți alege produse atemporale, care rezista în timp, piese clasice sau mai modern, având garanția unei utilizări îndelungate, în antiteza cu produsele fast-fashion.

 
3. Aveți anumite produse specifice domeniul dvs. de activitate ?

Există colecții făcute de marile branduri, special pentru vânzarea în outlet, și îndemnul pe care îl fac este de a alege, cât se poate de mult, materiale de calitate, făcute din fibre naturale care dau un aspect elegant produselor și pe care le putem avea în garderoba ani întregi dacă sunt întreținute corespunzător.

4. Ați lansat campanii de educare a publicului ?

Suntem prezenți la diverse conferințe, organizate pentru zona în care activam și organizam și noi diverse acțiuni asumandu-ne acest rol de educare și consolidare a unui stil de viață cât mai echilibrat, pentru evitarea cumpărăturilor impulsive și pentru înțelegerea conceptului de smart-shopping/cumpărături inteligente. Astfel putem cu toții contribui la o lume mai curată și mai aerisită, limitând cât se poate de mult risipa.

5. Ați vrea să vă diversificați clientela ? Considerați că activitatea de educare a publicului larg, v-ar putea ajuta în acest sens?

Suntem deja de 15 ani pe piața din Romania cu un centrul outlet din Militari și, de curând, am deschis un alt doilea centru outlet, în zona Pallady din București. Aceste centre sunt puncte de reper pe piață centrelor commerciale din Romania și sunt recunoscute că destinații de neratat pentru cumpărăturile inteligente. Strategia noastră de comunicare vă avea intodeauna printre obiective aducerea de noi vizitatori care să se convingă de avantajele acestor magazine.


6. Ați vrea să adaugați altceva legat de brandul dvs. ? Orice vă face placere să ne prezentați.

Centrele de tip outlet sunt foarte populare în țoață lumea și au devenit puncte de interes încă de la inffintarea acestui concept în America, în anii 1930. Popularitea lor a crescut și mai mult în ultima perioada pentru că, multe magazine premium sau de lux au înțeles beneficiul pe care îl poate avea prezenta lor în centrele outlet. Astfel, pentru multa lume, luxul a devenit accesibil datorită prețurilor imbatabile din aceste magazine. Pe cine nu încântă să cumpere branduri de calitate la prețuri de producător? Nu e nevoie să cheltuiești sume mari de bani pentru a deține articole vestimentare de brand și a putea construi ținute elegante, stilate, că la carte.
Centrele de tip outlet sunt situate, de obicei, la o oarecare distanță față de oraș pentru a putea oferi chirii mai mici magazinelor iar acest aspect se reflecta și el în prețul mic al produselor.
FASHION HOUSE Outlet Centre a deschis două locații în București, și este operat de FASHION HOUSE Group, singurul jucător pe piață de centre outlet din Romania.

Vă rugam să indicați coordonatele de contact, pentru departamentele de vânzări, marketing, etc. pe care le considerați utile clienților dvs., pe care le vom face publice în cadrul prezentului interviu, care vă fi publicat în revista online edpost.ro

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp