Una dintre preocupările cheie legate de închiderea școlii și învățarea la distanță în timpul pandemiei COVID-19 a fost bunăstarea elevilor.
Întrucât învățarea față în față continuă să fie inconsistentă, școlile necesită o modalitate de măsurare a bunăstării elevilor și, dacă este necesar, iau măsurile adecvate.
Aici intră Wellbeing Pulse, o aplicație concepută de Educator Impact, care oferă monitorizare în timp real și date referitoare la bunăstarea studenților.
Tehnologia ar putea fi esențială în monitorizarea unora dintre cei mai dezavantajați studenți din toată țara, precum și a celor ale căror familii nu oferă un loc sigur de învățare, când ei participă la învățarea la distanță.
Nabil Shaheen, CEO al Educator Impact, a spus: ”Pulse le cere studenților să se ”verifice” în fiecare săptămână. Este extrem de simplu de utilizat și întregul proces durează mai puțin de un minut. ”
Aplicația Pulse oferă școlilor și educatorilor informații cheie despre bunăstare într-o serie de moduri.
În primul rând, sprijină studenții cu risc, permițându-le să solicite ajutor în orice moment în care se confruntă cu dificultăți. În același timp, datele despre studenți sunt comunicate îngrijitorilor din prima linie, ajutându-i să acceseze și să răspundă la informațiile despre bunăstarea studenților.
În al doilea rând, datele culese din aplicația Pulse vor fi livrate în timp real profesorilor, conducerii școlii și departamentelor în conformitate cu principiile celor mai bune practici.
De asemenea, poate furniza atât date individuale, cât și date la nivel de grup, ajutând sectorul educațional să-și construiască o imagine a bunăstării elevilor în școlile lor, așa cum este definit de cadrul comun de abordare al Alianței de Cercetare Australiene pentru Copii și Tineri.
Al treilea beneficiu al aplicației este viteza cu care poate fi implementată într-o comunitate școlară. Potrivit Educator Impact, școlile pot implementa și începe programul în decurs de o săptămână. Datele furnizate sunt întotdeauna actuale și, cel mai important, se poate acționa pe baza lor.
Recunoscând stresul și provocările pe care pandemia COVID-19 le-a provocat și profesorilor, Educator Impact va colabora cu Dr. Adam Fraser al Mișcării Flourish pentru a lansa aplicația pentru profesori în Termenul 3.
Shaheen a spus că aplicația a fost dezvoltată pentru că ”problemele de bunăstare mentală în rândul personalului și studenților sunt problemele cu cea mai rapidă creștere identificate de directori”.
”Deși multe școli și sisteme australiene colectează informații despre bunăstare, ei folosesc efectiv o formă de hârtie digitalizată pe care elevii o completează o dată sau, în cel mai bun caz, de două ori pe an și răspund la un sondaj anonim lung despre implicarea și bunăstarea lor”, a spus el. ”Acest lucru este problematic, deoarece dovezile ne arată că intervențiile timpurii ale școlilor prin consilieri sau alte programe vizate sunt direct corelate cu îmbunătățirea bunăstării elevilor.”
”Decalajul dintre urgența provocării și perspectiva întârziată este o problemă care merită rezolvată”. CEO-ul Educator Impact a mai spus că aplicația Pulse a fost concepută special pentru a ”funcționa în structura pe care o folosesc școlile pentru a gestiona îngrijirea elevilor”. ”Elevii își folosesc detaliile de conectare existente la școală, astfel încât să nu aibă dificultăți și să poată fi accesat de pe orice dispozitiv.”
În ciuda faptului că este disponibilă public doar din acest trimestru, 10.000 de studenți sunt deja înscriși la Pulse și numărul crește zilnic. Shaheen se așteaptă, de asemenea, ca înscrierile în program să se ”dubleze în următoarele 10 zile”.