Domnul Adrian Cadar, fondator al brandului Obio, a avut amabilitatea să ne descrie cum înțelege acesta să își trateze clienții, într-un mod sănătos și responsabil.
1.Vă rugăm să ne faceți cunoscută «povestea brandului dvs.» din perspectiva stilului de viață sănătos, pe care îl propuneți.
Povestea brandului Obio s-a născut în 2012, având la bază interesul pentru o alimentație cât mai sănătoasă și fară chimicale.
Inițial am căutat alimente curate pentru mine și familie, că mai apoi să oferim prin intermediul brandului Obio aceste alimente tuturor celor interesați de un stil de viață sănătos.
Astăzi produsele Obio se pot găsi în mai toate magazinele de specialitate din țară, având un portofoliu de peste 200 de produse marca Obio.
2. Care sunt atuurile care fac să fiți luați în considerare, atunci când un client vrea să achitioneze produsul dvs?
Așa cum vă spuneam și la întrebarea precedentă, fundamentul brandului Obio îl reprezintă un stil de viață sănătos.
Prin urmare, selecția de produse marca Obio este atent realizată, produsele provenind din agricultura ecologică, unde nu sunt permise în procesul de cultivare a materiei prime chimicalele admise pe scară largă, în producția obișnuită.
Faptul că am pornit din pasiune acest brand, transparență în comunicare cu clienții, și nu în ultimul rand calitatea produselor Obio sunt importante și definitorii în decizia de cumpărare.
3. Aveți anumite produse specifice în domeniul dvs. de activitate ?
La modul general, putem spune că aproape tot portofoliul nostru de produse este specific. Produsele bio încă pot fi considerate de nișă la noi. Sigur că avem în portofoliu produse care să satisfacă aproape orice cerință a clientului.
Avem o gamă variată de produse bio, fară gluten, produse bio fară zahăr adăugat, produse vegane fară ingrediente de origine animală, samd.
4. Ați lansat campanie/campanii de educare a publicului ?
Educarea publicului prin campanii create de jucătorii din piață de bio este foarte greoaie. Sigur că avem permanent campanii educaționale în social media.
Însă ce am observat, este că nivelul de educare al publicului pe produse bio este proporțional cu nivelul de educare al societății din care face parte acest public.
Potențialii clienți cu un nivel mediu de educație încă sunt reticenți la ce înseamnă bio, și asta pentru că nu înțeleg de fapt ce înseamnă ca un produs să dețină certificarea bio.
Dar nici nu sunt foarte dispuși să învețe din păcate. Dar suntem optimiști, trendul este de creștere și sperăm că tot mai multă lume să înțeleagă importanta pe termen lung a folosirii produselor bio.
Impactul se vede în primul rând la nivel personal în starea de sănătate, dar și asupra planetei, deoarece în agricultura ecologică solul nu este otrăvit cu diverse chimicale.
5. Ați vrea să vă diversificați clientela ? Considerați că activitatea de educare a publicului larg, v-ar putea ajuta în acest sens?
Am răspuns într-o oarecare măsură la aceasta întrebare mai sus. Dar sigur, cine nu și-ar dori mai mulți clienți? Însă realist fiind, publicul larg va consuma mai multe produse bio atunci când va fi mai educat la nivel general, de societate, dar și când veniturile medii din Romania vor fi mai mari.
E o strânsă legătură între puterea de cumpărare și clientela de produse bio.
6. Ați vrea să adaugați altceva legat de brandul dvs. ? Orice vă face placere să ne prezentați.
Aș dori să mulțumesc în primul rand tuturor celor care au avut și au încredere în produsele Obio. Suntem pe piață de 11 ani și ne propunem să fim și pe viitor, lansând anual noi produse sănătoase și curate.
Brandul Obio nu ar fi ajuns unde este astăzi dacă clienții nu ar fi avut încredere în noi. Corectitudinea, transparența și bunul simt vor rămâne mereu valori de baza ale brandului Obio.
7. Cum ați convinge persoanele “indecise” să duca o viață sănătoasă/să adopte un stil de viață sănătos?
Chiar dacă deja pare un clișeu, dar prevenția este cea mai ușoară metodă și de a avea o viață sănătoasă, dar și de a rămâne cu bani în buzunar pe termen lung.
Din păcate, alimentația nesănătoasă și ieftină provoacă anumite afecțiuni inevitabil la un moment dat, și nu de puține ori o persoană ajunge să cheltuie pe tratamente și terapii mult mai mult decât diferența de preț intre produsele ieftine și pline de chimicale și produsele bio.
Aici, iarăși ajungem la educație, depinde de fiecare cât e de dispus să ofere acestei mașinării extraordinare care este corpul uman, un combustibil de calitate.
E ca și la mașini daca vreți; daca punem benzină proastă în mașină, va afecta motorul poate chiar iremediabil. Din păcate, avem mai multa grijă de mașina personală de multe ori, decât de propriul corp, și asta ar trebui să ne dea de gândit.
8. Recomandări de alegeri sănătoase.
Cheia unei vieți sănătoase? O știm cu toții, constă într-o viață echilibrată.
Putem consuma cate puțin din fiecare grupă de alimente, fară a abuza. Abuzurile sunt cele care ne dezechilibrează, și trebuie ca, în majoritatea timpului să avem un echilibru, și să fim atenți ca excesele să nu devină ele majoritare. Trebuie să avem mare grijă, ca acestea să nu devină un obicei.
Nu trebuie să ne simțim vinovați pentru că, uneori, mai consumăm și alimente mai puțin sănătoase, sau, uneori consumăm în exces un anumit aliment (zahăr de exemplu).
Asta în ceea ce privește alimentația, dar pentru o viață sănătoasă este bine să fim atenți și la emoțiile noastre, la sufletul nostru. Și aici este indicat să trăim în pace cu cei de lângă noi, să evităm să ne provocăm singuri situații care ne pot genera emoții dăunătoare.
Nu degeaba avem noi un motto la Obio, “în armonie cu natura și cu cei din jur”. Aș mai adaugă aici, pe lângă natură și cei din jur, și armonie cu noi înșine.
Coordonate de contact Obio:
Call center Obio: 0752.498.740, office@obio.ro
Contact distribuție B2B: 0771.064.037, info@bioholistic.ro