Scroll Top
Campanie de comunicare și educare Alegeri Sănatoase
Proiect național de schimbare a obiceiurilor nocive ale populației prin prezentarea de alternative

Context
Conform ultimelor studii, s-a demonstrat că o schimbare a stilului de viață este esențială pentru a trăi într-un mod sănătos.
În schimb, investiția în propria noastră sănătate prin alegeri conștiente și responsabile ne permite să ne bucurăm de o calitate superioară a vieții și să prevenim riscurile asociate cu un stil de viață nesănătos.

Suntem o echipă cu o experiență solidă, de peste 20 de ani în domeniul educației în sănătate, formată din specialiști și medici pasionați.
Astfel, este esențial să creștem nivelul de conștientizare în  rândul oamenilor cu privire la importanța adoptării unui mod de trai sănătos și să promovăm produsele autentic calitative.

Fiecare dintre noi, face în fiecare zi, alegeri care ne afectează sănătatea. Ne propunem ca acesta să devină un proiect care să educe și să sprijine oamenii în alegerile zilnice.

Datorită experienței noastre solide, suntem familiarizați cu brandurile dedicate unui stil de viata sanataos  și suntem conștienți de calitatea produselor  sănătoase.

Cu încredere, dorim să facem aceste produse cunoscute publicului larg

Scopul campaniei

Promovarea produselor calitative și sănătoase.
Educație și conștientizare: creșterea nivelului de educație și conștientizare ale populației cu privire la importanța alegerilor sănătoase în viața de zi cu zi.
Reducerea pe cât posibil a lucruruilor nocive din viața noastră.

Public țintă

Persoanele care vor să prevină afecțiunile și vor să rămână sănătoase cât mai mult timp, atât ele cât și famiile lor.


Persoane care suferă de boli inflamatorii, autoimune, care vor să ducă un stil de viață sănătos, de exemplu persoanele alergice sau
cele cu dermatite.
Public ocazional, cel care ia în calcul sa încerce produse noi, dar care nu se informează în mod regulat.

Cum ați putea participa la acest proiect?

Să ne trimiteți ocazional un material despre un produs pe care îl considerați potrivit.

Descrierea ar trebui să prezinte prin ce se diferențiază brandul de restul concurenței dar și de ce este benefic pentru sănătate.

Materialul va fi publicat în revista noastră online (presentul website).

Contact: contact@edpost.ro

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp