Managementul reputației în domeniul sănătății
Managementul reputației în domeniul sănătății este din ce în ce mai important pentru medici, cabinete medicale și spitale, deopotrivă.
Pe măsură ce mai mulți pacienți își caută furnizorii de servicii medicale online, este important să aveți o imagine și o prezență online puternice – care să insufle încredere în abilitățile medicilor.
Gestionarea reputației
Gestionarea reputației în domeniul sănătății înseamnă preluarea controlului asupra imaginii și brandului dvs. pentru a atrage mai mulți pacienți.
Pentru a înțelege mai bine gestionarea reputației în domeniul sănătății, puneți-vă următoarele întrebări:
Când potențialii pacienți caută online numele medicilor sau cabinetul medical, ce văd ? Și care este prima lor impresie?
Utilizarea internetului și a rețelelor sociale a explodat în ultimii ani și mulți pacienți se bazează acum pe internet pentru recomandările furnizorilor de servicii medicale.
De-a lungul timpului, mulți medici și-au crescut baza de pacienți doar prin recomandări directe.
Acest lucru nu mai este neapărat adevărat. Acum, din ce în ce mai mulți pacienți sunt preluați prin anunțuri plătite, căutare organică, recenzii online, articole și directoare online ale medicilor.
Managementul reputatiei in cifre :
Managementul reputației în domeniul sănătății este din ce în ce mai important pentru medici.
85% dintre utilizatori au încredere în recenziile online
33% dintre cei născuți după 1990 caută informații despre sănătate lor în mediul online
72% dintre pacienți încep căutarea unui nou medic online
65% dintre pacienți cred că medicii ar trebui să răspundă la recenziile negative
84% dintre paciențîi spun că cercetează online medicii înainte de a-și face o programare
48% dintre pacienți au spus că recenziile online pozitive îi pot convinge facă o programare și la un medic aflat în afara rețelei medicale cu care au contract și care le acoperă servicii medicale.
Management al reputației online (ORM). Se realizeaza prin implicarea pacienților
Managementul reputației, cunoscut și sub denumirea de management al reputației online (ORM), este procesul de influențare și control a reputației mărcii sau afacerii dvs. prin implicarea pacienților.
Astăzi, oamenii postează ceea ce cred ca este relevant, fie pe site-ul dvs., fie pe una dintre rețelele de socializare.
Accentul cade pe transparenta. Aceasta este preferința clienților, în zilele noastre.
Acest lucru este și mai important în cazul organizațiilor din zona de sănătate.
Achiziționarea unui serviciu medical, necesită o căutare (reserch) mai îndelungată și o analiză mai atentă din partea pacientului.
De multe ori, pacientul este atât de informat și pro-activ, încât cunoaște foarte bine terminologia de specialitate, tehnici medicale actuale, clinici și secții specializate și pe medicii supra-calificați.
Ce îi mai puteți oferi unui astfel de pacient? Răspuns: o reputație impecabilă, unde se văd clar opinii și recenzii ale alor pacienți avizați, instruiți și responsabili.
În procesul de achiziție a unui serviciu medical, un consumator
- conștientizează existența serviciului
- ezită să-l acceseze
- consultă opiniile altor consumatori care au testat și evaluat deja serviciul
și abia după aceea decide dacă vrea sau nu să acceseze acel serviciu.
Managementul review-urilor online
Când vine vorba de reputație, marketingul online o amplifică, indiferent dacă este pozitivă sau chiar negativă. Prin urmare, este extrem de important să știm cum să gestionăm reputația unei clinici sau a unui medic.
Există două moduri prin care vă dezvoltați o reputație în rândul pacienților:
– cu pacienții dvs. existenți pe baza experienței lor cu cabinetul dvs. și
– cu pacienții potențiali, utilizant percepția lor pe baza a ceea ce văd online, despre dvs. și cabinetul dvs.
Adresa de contact: contact@edpost.ro