Scroll Top
Curs de învățare practică de tip working group. Comunicare de marketing în domeniul sănătății

Nevoia de comunicatori profesioniști în domeniul sănătății este din ce în ce mai mare. Sănătatea este un sector foarte larg, cu diverse categorii de public implicate, un domeniu cu o necesitate crescândă de educare, explicare și intermediere.

Perioadă de desfășurare: 4 săptămâni

23 februarie – 20 martie

Timp dedicat învățării aplicate: 4-5 ore pe săptămână

Peste 80% din proiect este flexbil, desfasurandu-se în funcție de programul cursantului.

Se oferă ceritifcat de absolvire.

Domenii abordate:

a) Sector medical

  • Programe de sănătate publică
  • Spitale
  • Clinici
  • Cabinete medicale
  • Cadre medicale și personal auxiliar
  • Medicamente și dispozitive medicale
  • Societăți și asociații medicale
  • Instituții publice și ONG-uri care activează în domeniul sănătății
  • Literatură medicală : ex. cărți, broșuri etc.
  • Evenimente medicale : congrese și conferințe medicale etc.

b) Sector sănătate

  • Suplimente nutritive
  • Dispozitive medicale
  • Nutriție: alimente funcționale, alimente cu beneficii pentru sănătate etc.
  • Bunuri și servicii cu poziționare în sectorul sănătății, de exemplu produse de igienă, purificatoare de aer, spa-uri etc.
  • Produse financiare : ex. asigurări medicale, credite pentru medici etc.
  • Informație din domeniul sănătății: cărți, website-uri, video-uri, podcast-uri, documentare etc.
  • Clinici și cabinete de terapii complementare
  • Evenimente cu obiective de conștientizare, comunicare mesaje de sănătate etc.: ex. maratoane

Cursanții învață cum să dezvolte diverse campanii de comunicare, cum să scrie mesaje adaptate asteparilor publicului, cum să aleagă canale de comunicare potrivite și, mai ales, cum să construiască o strategie de promovare, plecând de la un puzzle de informații.

Învață prin metoda “learning by doing” să dezvolte campanii de educare (pentru pacienți, pentru cadrele medicale, etc), să promoveze diverse programe și campanii din domeniul medical, să organizeze evenimente de specialitate (congrese, conferințe medicale, etc), să managerieze brandul diverselor organizații medicale: spitale și rețele ale acestora, farmacii, al cabinetelor medicale, etc și non-medicale, să realizeze managementul brandului personal pentru medici, farmaciști, profesioniști din domeniul medical și non-medical etc.

Cursul este dinamic, interactiv cu aplicare la fiecare modul a informațiilor discutate (20% informație, 80% implementare – care asigura resursa de învățare) și beneficiază de invitați care sunt specialiști în domeniile dezbătute.

###

 

Cursul se va desfasura exclusiv online.

Pentru inscriere/precizari: contact@credu.ro

La înscriere, vă rugăm să atașați un CV sau sau câteva cuvinte despre cursant.

Tematici Curs de marketing in sanatate

Tematica 1: Introducere in marketingul in domeniul sanatatii.

Tematica 2: Construirea unui plan / campanii de marketing. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 3: Comunicarea de marketing: PR, advertising, social media, influencer marketing. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 4:  Content marketing, instrument esențial în industria sănătății: storytelling, copywriting, audio, video. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 5: Construirea unui brand de companie si/sau brand personal. Managementul reputației în domeniul sănătății. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 6: Comunicarea de criza in domeniul sănătății. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 7: Comunicarea cu presa. Redactarea unui comunicat de presa. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 8: Creativitate și autenticitate în domeniul sănătății. Exercitii de invatare aplicata.

Tematica 9. Prezentare proiect personal.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp