Psihologia din spatele a ce îi face pe oameni să cumpere și impactul socialului și al conținutului asupra acelei dinamici, este un proiect masiv de cercetare. Dar un lucru despre care știm că poate fi eficient este învelirea discursului companiilor în informații. Este o linguriță de zahăr care ajută medicamentul să se ducă. Aici sunt 5 brand-uri care fac o treabă extraordinară în educarea publicului lor care, mai apoi, aduce vânzări.
Whole Foods
Whole Foods au un avantaj doar datorită naturii produselor lor și al intereselor cumpărătorilor, dar ce oferă mâncarea organică sănătoasă nu este suficient pentru a face Whole Foods unic. Comunitatea lor de pe blog este, în schimb, unică. Ei împărtășesc rețete delicioase împreună cu fotografii extraordinare cu ingredientele, sfaturi pentru a ține copiii sănătoși și pun în lumină noi furnizori locali. Pentru a duce valoarea educațională un pas înainte, Whole Foods pun postere prin magazinele lor explicând lucruri cum ar fi listele actualizate sustenabile de siguranță a fructelor de mare, dar și sursa și gustul diferitelor tipuri de ciuperci pe care le oferă.
Mint.com
Actuala economie cântărește greu în special pentru absolvenții de colegiu care au o datorie imensă și, deseori, puține cunoștințe financiare. O aplicație gratuită online de buget de la Mint.com îi ajută cu această problemă prin oferirea unor diagrame frumoase, grafice și liste pentru ca utilizatorii să își seteze limite de buget și să vadă exact unde merg banii lor. Cea mai bună parte a aplicației, pe lângă faptul că este prietenoasă cu telefonul mobil și că are un server securizat, este centrul ei de comunicare cu postări informative și clipuri video despre cum să îți administrezi banii, indiferent de situația ta financiară actuală. Mint.com este condus de Intuit, pe care nu l-ai putea știi decât dacă ai dat scroll până în partea de jos a site-ului lor și ai găsit logo-ul Intuit. Lipsa lor de branding și evidențierea informației gratuite încurajează o experiență pozitivă, astfel încât dacă vine timpul pentru un software de contabilitate plătit, Intuit este primul în mintea consumatorilor.
General Electric
Acesta este exemplu meu favorit de companie care este, cu adevărat, mândră de valorile sale de bază. Am început să le acord atenție celor de GE când am fost, vara trecută, la Maker Faire în Queens. Postam pe Twitter imagini cu diferite exponate și tehnologii pe care le experimentam, câteodată folosind hashtag-ul, câteodată nu, când am primit un tweet de la General Electric. Ei mă întrebau care este exponatul meu preferat de până acum și mă încurajau să mai explorez câteva. Am avut o interacțiune drăguță cât am mai stat la festival și nu a fost nicio mențiune despre vreun concurs, cupon sau alte limbaje de vânzări. Am realizat, mai târziu, că GE fusese unul dintre sponsorii festivalului, dar s-a simțit ca o modalitate potrivită și folositoare pentru ca GE să ajungă la audiența dorită. M-am uitat pe alte canale sociale ale lor, doar ca să îmi dau seama că tot ceea ce distribuiau ei era amuzant, folositor și în directă concordanță cu valorile companiei de inovare și tehnologie.
Cabot Cheese
Sunt puțin fanatic cu cașcavalul, deci am fost oarecum imparțial când am dat peste el, dar Cabot nu m-a intrigat niciodată în trecut. Când mă gândeam la Cabot, mă gândeam la cheddar-ul portocaliu și la Vermont, dar nimic delicios în special. Când explozia Pinterest a ajuns la mine, rețetele pline de cașcaval m-au atras. Cabot nu promovează o rută sănătoasă precum Whole Foods, ei se țin de delicios. După mai multe investigații, am aflat ca ei foloseau Pinterest pentru mai mult de 100 de rețete diferite de cașcaval la grătar. Ei oferă și informații despre fermele și fermierii lor, schiatul în Anglia și opțiuni pentru oamenii care nevoie de o dietă zero-lactoză. Aceste resurse, combinate cu seria lor video ”Cum să faci”, au dat lovitura în departamentul de valoare adăugată experienței consumatorului.
Universitatea Stanford
Stanford a fost capabilă să captureze puterea fiecărui canal social popular pentru diferite scopuri. Abordarea lor educațională este puțin neobișnuită deoarece se adresează unui public mai specific (dar tot enorm) care este interesat de educația superioară fie pentru ei , fie pentru copiii lor. Folosind o combinație de Facebook, YouTube și aplicația lor de mobil personalizată, Stanford este capabilă să împărtășească munca și experiențele studenților, să țină deschise ”ore de birou” pentru ca profesorii să răspundă întrebărilor fanilor și să ofere resurse ”la pachet” pentru studenții actuali și viitori.
Deci de ce nu sunt mai companii care educă?
În timp ce majoritatea uneltelor care pot fi folosite pentru a distribui conținut valoros sunt gratuite, cineva trebuie să petreacă timp ori scriind ori curățând acest conținut.
Soluție: Angajează-te către obiective mici. O postare pe blog pe săptămână. 2-3 postări pe Facebook / Twitter pe săptămână. Chiar dacă procesul este încet, construirea unei biblioteci navigabilă de conținut mereu actual va devenii din ce în ce mai important pentru crește vizibilitatea brand-ului tău.